Nová prístavba vznikla východne od existujúceho objektu TESCO, na mieste bývalého parkoviska a tým vytvorila nové komerčné priestory. Realizácia prebiehala za plnej prevádzky hypermarketu. Cieľom stavebníka je zvýšiť úroveň nakupovania pre zákazníkov v okolí, t.j. zabezpečiť pod jednou strechou väčšiu škálu obchodov a služieb.
V Galérii pribudli mimo iného, obchody s oblečením, športové potreby, hračkárstvo, drogéria, papiernictvo, kníhkupectvo a kozmetika. Zo služieb banky, lekáreň, kaderníctvo, čistiareň, optika, kvetinárstvo, oprava obuvi, tabak, klenotníctvo, predaj hodiniek, nechtový dizajn alebo mobilný operátor. Okrem toho vo foodcourte vzniklo viac ako desať nových prevádzok.
Galéria sa zaradila k postupne rastúcej ponuke obchodov a služieb v Petržalke, ktorá vďaka svojej populácii, presahujúcej stotisíc obyvateľov, tvorí sama o sebe veľký a zaujímavý trh. Vzhľadom na modernistický charakter zástavby s veľkými vzdialenosťami a absenciou významnejších verejných priestranstiev s koncentračnou funkciou je však retail sústredený do väčších nákupných centier.